poniedziałek, 16 lipca 2012

Hejka!

Postanowiłam zorganizować małą zabawę o nazwie "Zdjęcie miesiąca". Otóż podam tutaj kilka(naście xD) zdjęć przerobionych przeze mnie <kocham zabawę w ustawienie światła na zdjęciach> a wy, jako wzorowi krytycy zagłosujecie w ankiecie, które zdjęcie waszym zdaniem jest absolutnie najlepsze. Pod koniec miesiąca (tj. dokładnie 31 lipca) podliczę głosy i zobaczymy, które zdjęcie zyskało największą popularność. Jeśli chcecie, możecie wspomnieć o tym na swoich blogach, niech przyłączą się wszyscy!

No to zaczynamy:
ZDJĘCIE NR 1

ZDJĘCIE NR 2

ZDJĘCIE NR 3
ZDJĘCIE NR 4

ZDJĘCIE NR 5
ZDJĘCIE NR 6






















Które ze zdjęć podoba wam się najbardziej i na które z chęcią oddacie głos? Na odpowiedzi czekam w komentarzach jak i również w ankiecie :)
Jeszcze jedno skromne pytanie. Od dłuższego czasu zbieram się by umieścić tutaj jakieś opowiadanie lub też baśń, bajkę, powieść, nowelę cokolwiek : p . Czy macie ochotę przeczytać kiedyś wypociny Hilo?

Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Zagłosowałam na zdjęcie pierwsze. ;)
    Super blog bardzo mi się podoba.
    Zapraszam na mój blog: http://stay-strong-for-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję na zdięcie pod numerem 3 : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie
    twoje hobby to fotografia ? :) tez lubie czasem porobic zdjeice
    zapraszam do mnie http://danceandmuchmore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, różnie z tym bywa. Oczywiście nie jestem autorką zdjęć. Uwielbiam je edytować i przerabiać. Jednak czasem lubię zabawę z aparatem :)

      Usuń
  4. boski blog. Rewanżuję się i też obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... Mnie uwiodło 2 zdjęcie, czemu dałam wyraz w ankiecie.
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga który co prawda ma inny charakter ale może przypadnie Ci do gustu :)
    Pozdrawiam

    Fajnie masz bogate słownictwo, podoba mi się :)

    Może zerkniesz? http://badz-wdzieczna.blogspot.com/2012/07/damn-it.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dasz te wypociny no to je przeczytam .;)
    Co ty w tych zdjęciach przerabiałaś , bo ja nic tu nie widzę.
    Hymn które najładniejsze ... chyba te z Paryżem
    Bussi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wspominałam: Zabawa światłem, ramka, sepia, gdzie nie gdzie efekt rozbłysku itp. Wyostrzam/rozmazuję. Delikatne przeróbki.

      :)

      Usuń
  7. Zapomniałam dodać! Z wielką przyjemnością obserwuję! :)
    http://badz-wdzieczna.blogspot.com/

    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią czekamy na twoje wypociny! Co do zdjęć to mi podoba się 1, jest po prostu prze piękne .. ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://nelqable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba 1 zdjęcie! :) Oddaje taki jakiś indiański nastrój ;) A blog bardzo fajny, więc obserwuję :) W wolnej chwili wpadnij do mnie! :) http://rysunek-milena.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej się podoba nr 2 ! :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Dodaje do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie http://the-olikasa.blogspot.com :)
    Liczę na miły komentarz i dodanie mojego bloga do obserwowanych :)
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie numer 2 :)
    nigdy-sama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też najbardziej podoba się zdjęcie 2 chociaż 1 też jest niczego sobie ;) Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam też do siebie : karolina-karaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej mi się podoba zdjęcie numer 1. :)
    Głosuję, obserwuje. ;)
    Zapraszam
    http://toiowo-tuitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog. Zapraszam na justlife-jurka.blogspot.com
    Dodaję do obserwowanych. I mam pytanie dodasz mojego bloga do obserwowanych? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne fotki. Najbardziej podoba mi się nr. 3
    Pozdr. :)
    I zapraszam do mnie :
    kasiatojestto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia.
    najbardziej podoba mi się nr. 3 . Pozdr.
    Zapraszam do mnie :
    kasiatojestto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajerancki blog ;) bedę tu wpadać częściej (postaram się) ^^ zapraszam na mojego bloga www.opowiadaniadlakazdego.blogspot.com
    Pisze już teraz obserwatorka twojego bloga ^^ Będziesz miło widziana i na moim blogu ;) pozdrawiam, Kama545

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog, dodaję do obs, i liczę na rewanż <3

    Zdecydowanie zdjęcie nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga fotka <3
    Świetny blog ;*


    http://faairycandles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog :D
    Zapraszam do mnie do obserwowania ^^
    cosmicdays.blogspot.com
    ja już obserwuję twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. trzecie świetne

    OdpowiedzUsuń