piątek, 7 września 2012

Filcowe Futerały

Z braku laku Hilo wciągnęła się w szycie różnych dziwactw znalezionych w internecie oraz bezczelnie i amatorkso kopiowanych z przeróżnych stron. No cóż... w każdym razie zaznaczam, że nie wszystko musi być absolutnie autorskim pomysłem. Są przeze mnie podrasowane. Niektóre przynajmniej.

Ale zaraz zaraz... Dlaczego tak bez wstępu??? No więc witam was w dziewiętnastej już notce. Obecne statystyki wynoszą 2109 wejść i 77 "followers". Bardzo ładnie : D . Obiecuję oczywiście poodwiedzać wszystkie wasze blogi itp. Jednak wiecie, że czasem ma się takie uczucie, że nawet w internecie nie chce się nic a nic robić. Często tak mam, przyznaję.

Temat nie bez powodu, bo chcę żebyście grzecznie popatrzyli na me "cudne" filcowe dzieła. Ostatnio wzięłam się za szycie futerałów i tak mi zostało. Miałam jedno zamówienie (dzięki, Martyna) i zamieszczę je również. Miłego oglądania! 

Pan Sowa

Matrioszka
Mała Pani Sowa
A tak prezentują się wszystkie razem :D


Mam nadzieję, że krótka notka wam się podobała : D . Może posłuży wam inspiracją.
Jeszcze apel: Nie uznaję komentarzy typu: Świetny blog, zapraszam do mnie xyz.blogspot.com NIE. Takie komentarze wbrew pozorom nie są fajne, bo każdy autor chciałby aby komentowano treść notki i bloga. Jeśli sami chcecie dostawać takie komentarze to ok. Ja nie. Dlatego proszę o przeczytanie notki i albo komentować treść ewentualnie dodać coś od siebie albo w ogóle. (Wygląd też możecie xD)

Pozdrawiam kochani i dziękuję za takie statystyki! : D

10 komentarzy:

  1. Ale cudne ;D Z sówką najlepsze ;DD

    Obserwujemy ? ;D

    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, że to trudne, ale czy mogłabyś częściej pisać twój blog bardzo mi się podoba i Mała Pani Sowa jest THE BEST.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ostatnio miałam zgrzyt z tymi notkami, zrobię tak, że jak będzie dziesięć komentarzy przynajmniej to biorę się za notkę, ok?

      Usuń
  3. Śliczne są , ale Mała pani Sowa mnie urzekła *.*
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeny jakie one są słodkie.Masz dryg w rękach.Jak ja bym się za takie coś wzięła to tylko bym się pokóła.
    Bussi

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog!
    obserwuje i licze ze ty zaobserwujesz mnie :*
    xxfeelmexx.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci wyszły te futerały! ;*
    Szczerze to nawet nie ważne jest czy to twój pomysł ważne, że wyszło takie śliczne! Widać że masz talent do craftowania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Notka fajna. Super Ci to wyszło. ;) Nagłówek bardzo fajny, ale proponowałabym zmienić oraz zwiększyć czcionkę i wyśrodkować ją. :)

    Pozdrawiam, Nessa. :)

    http://myslenie-boli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. He he ja chce pana sowę :) Naprawdę świetne, masz talem bo ja osobiście jestem kalekom jeśli chodzi o robótki ręczne :)
    Blog bardzo ciekawy jeśli chodzi o teść bo nie zamulasz jak w innych blogach tego typu czytało się z chęcią i mniejsza że wstęp był w środku XD.
    Pod względem wyglądu twój blog też sprawuje się bardzo dobrze.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    anielskie-skrzydla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne ;) Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń