poniedziałek, 19 listopada 2012

Audycja zawierać będzie lokowanie produktu.

Dobry wieczór!

Późno, bo późno, ale lepiej późno niż wcale, prawda? Notka będzie miała charakter wyłącznie promocyjny, więc proszę się na mnie nie gniewać. Siostry Hilo biorą udział w konkursie Mam Talent, organizowanym w galerii Wisła, w moim kochanym Płocku. Jeśli czytelnicy Niewidzialnym Atramentem będą w stanie poświęcić 62 grosze na SMSa o treści TALENT.115 pod numer 70906 to przysięgam, że nie tylko będę żarliwie komentować, obserwować ale wielbić ponad życie : D . 
Wkleję link do występu dziewczynek, a muszę powiedzieć, że włożyły w niego naprawdę mnóstwo pracy i serca. Osobiście wysłałam już chyba trzy SMSy, ale to wciąż mało, prawda? Dlatego gorąco prosimy o głosy. Moim osobistym, skromnym zdaniem to choreografia i jej wykonanie są naprawdę zachwycające, ale może ktoś zechce spojrzeć na to bardziej fachowym okiem.
Jeszcze raz GORĄCO proszę o SMSy. W razie czego dam znać jak się będą miały statystyki : ).

http://www.galeria-wisla.pl/talent/eliminacje/zespol-taneczny-odlot

Pozdrawiam! 

2 komentarze:

  1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za tak rozwiniętą wypowiedź : )
    Głosy rozkładają się mniej więcej po połowie, więc chyba będę pisał oba powiadania tak na przemian.
    Myślę, że to będzie najlepsze rozwiązanie ;]
    Mój horror (tak jak napisałem w moim poście) nie będzie obrzydliwy i wstrętny (krew, zwłoki itp.), tylko będzie straszył klimatem, czyli niepokojem, tajemnicą. Bardzo dziękuję również za to, ze podeszłaś do tego tak obiektywnie.
    A co do notki...
    62 gr mnie nie zbawi, a im może to pomóc. Więc wyślę te 2, 3 sms-y :)
    Mam nadzieję, że im się uda :-)
    Będę trzymał kciuki. Informuj, jak Im idzie :)
    PS. Występ naprawdę extra!!! o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzyskały jak na razie 31 % głosów :-)

    OdpowiedzUsuń