wtorek, 12 lutego 2013

Les Miserables: Nędzicy

Hejoo!

Pochwalę się, że niedawno odwiedziłam Heliosa w celu obejrzenia "Nędzników". Arr... boski film. Ostatnio zauważyłam, że łatwo się rozklejam na filmach i na tym siedziałam zaryczana jak bóbr. Płakałam bardziej niż po śmierci Boromira. A to znaczy, że było naprawdę świetnie. Może wy też oglądaliście? Opinie są różne, bo wybrałam się z moim Szwagrem, a jej z kolei się w ogóle nie podobał. Ale to szwagier, on tak ma.
Minęło już chyba pół roku odkąd założyłam bloga. Sporo się od tego czasu zmieniło. Ciekawe czy na lepsze..?



Obejrzałabym jeszcze raz ;)
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. ja się zbieram i zbieram osobiście powiem że uwielbiam teatralny musical...a z filmem to się okaże.

    http://fireflyshearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie do końca jest rodzaj filmu który preferuje ale podobno baradzo dobry;]
    zapraszam http://marzenniemozenamodebracnikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na tym filmie jeszcze nie byłam ale wybieram się ;)
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam ;)
    przezxobiektyw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nawet o nim nie słyszałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. No i właśnie przekonałaś mnie do obejrzenia filmu, za co zaraz się zabieram. Miałam na niego ogromną chęć pójść do kina, ale jakoś tak zwlekałam i zwlekałam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny wygląd *.*
    Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale zapowiedzi bardzo mi się podobały :)

    Zapraszam na REKRUTACJĘ: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/02/reaktywacja-bloga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Awards. Więcej informacji na moim blogu: w-krainie-wyobrazni.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam na tym w teatrze. Na początku myślałam, że to będzie nudne, ale na szczęście się myliłam. Spodobało mi się :D
    Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam tego filmu, ale może obejrzę skoro piszesz, że płakałaś ;) Uwielbiam filmy, które pobudzają emocje. Świetny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Film oglądałam i miałam podobne odczucia do Twoich :) Śliczny blog!
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Selam arkadaşlar, blog çok cazibeli olmuş :)) Bundan böyle bende
    takipçinizim. Sizleri takıldığım bir kaç siteyle tanıştırıp davet
    etmek istiyorum güzel sözler ve ayrılık sözleri adına herşey
    ayrılık sözleri de..
    Ve sohbetin gerçek adresi islami sohbet
    sizleri kesinlikle bu kaliteli ortama bekliyorum..
    Arkadaşlar bende sizleri kendi oluşturduğum siteme bekliyorum ismi
    tubidy güzel bir ortam mevcut.
    Siteden sürekli olarak hit müzikleri takip edebilirsiniz ve ayrica
    tubidy aracılığı ile yeni arkadaşlıklar
    bir yana samimi bir ortama sahip olabilir ve cep telefonunuzda sürekli
    güncel şarkılar bulundurarak daha güzel vakit geçirebilirsiniz.
    tubidy tam sizel göre..

    OdpowiedzUsuń
  12. Skuszę się, gdyż jeszcze nie słyszałam o tym filmie.
    ~ Cami.Cini
    PS : Wygląd - boski <3

    OdpowiedzUsuń